lundi 28 janvier 2013

Girl with curve 1 // Fille avec courbe 1

To be pretty

I will give you my secret ! Every morning when i woke up and i prepare myself for work, Im talking to me and I said : I need to be cute before to leave !

Its always these words i repeat to myself every morning !

Why ?!

I can't feel cute if i didn't care of my self ! Event if im sick, i need to be cute ! I have more confident about myself, when i take care to be cute !

You can choose what you prefer ! Cute, pretty, sexy, chic ... Just take care of this EVERY days !!!

You'll see ! People will tell you that you are pretty or cute or sexy !

And dont forget to SMILE and be HAPPY !

Don't never say to yourself : Im not ugly.

No! Its don't work bcause when you think you are ugly !

Change for : Im so pretty today !
Omg Im so cute !
Holy sh*t im so sexy !!


Try !!

************ French // Français *****************

Être Belle.

Je vais vous donnez mon secret ! Tous les matins quand je me réveille et que je me prépare pour le travail, je me dis à moi-même : Je dois être cute avant de partir !

Je me dis toujours ses mots là à chaque matin !

Pourquoi ?

Je ne peux pas me sentir cute si je ne prend pas soin de moi ! Cute, Belle, Sexy, chic.... se que vous voulez... Faite le à TOUS les jours !

Vous verrez !! Les gens vont vous le dire que vous êtes belle, cute ou même sexy !

Et n'oubliez pas de SOURIRE et être HEUREUSE !

NE dite jamais à vous même que vous faites dure...

Non ! Ça ne marche pas quand vous pensez que vous faites dures...

Changer le pour : Je suis vraiment belle aujourd'hui !
Ho mon dieu que je suis cute !!!
Wow ! Je suis vraiment sexy !!

Essayer !!!!





Today Im really cute /// Aujourd'hui je suis vraiment cute !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire