mercredi 16 janvier 2013

Girl with curve // Fille avec des courbes

Its been a while, Im thinking about to write about real girl with curve. You can see on my picture im not a skinny girl. I have curve and im proud to be who i am.

I think that will be nice for me and for other girl to read and comment for some subject about real girl with curve.

Many magazine always shows skinny girl or girl some curve ( yeah she have 8 or max 12 for her size ...)

Im like the other girl tired to see skinny girl or really too skinny and they said they are pretty?! Come on !! They are so fake !!

Yeah ! Im really start to write about this. Give some idea for clothes, shoes, beauty and the best spirits for real girl just like me an you <3


**************** French//Français *****************

Cela fait un moment que je pense d'écrire à propos des vrais filles qui ont des courbes. Comme vous avez pu voir sur mes photos, je ne suis pas une fille mince. J'ai des courbes et je suis fière de qui je suis.

Je pense que ça serait bien pour moi et les autres fille de lire et commenter les sujets sur nous, les filles qui ont des courbes !

Plusieurs magasines ne montre que des filles minces ou des filles avec quelques courbes .... ( ouais des grandeur 8 ou max 12...)

Je suis comme vous tanner de voir ses filles trop mince, d'autre vraiment trop mince et se proclamer belle ?? Voyons ! Elles sont fausses !

Oui ! Je vais commencer à écrire sur ce sujet ! Donne des idées pour des vêtements, souliers, beauté et sur les pensées pour montré qu'on est vraiment de belles filles et des vrais !

2 commentaires:

  1. Sounds like a cool idea but keep in mind that skinny girls are real girls too... I'm skinny and it's just the way I, just like many other girls, am! Just watch out so it doesn't turn into skinny girl shaming :/

    RépondreSupprimer
  2. Thank you ! Its true and i know you are a real girl ^_^
    I will take care to not ''bitch'' sninny girl. I don't want to do this !
    I just want to give courage and the proudto be girl with curve! <3

    RépondreSupprimer